Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!

Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!

23.3.2023


Kairan Kuitu Oy:n toinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin helmikuussa 2023. Kysymyksiä oli neljästä eri aiheesta, kuten aiemmassakin kyselyssä. Kysely lähetettiin asiakkaille tekstiviestillä. Vakiomuotoisen arvosanan antamisen lisäksi asiakkailta pyydettiin kirjallista palautetta sähköpostitse.

Kyselyyn vastasi 11,1% kaikista asiakkaista, kun vuonna 2021 vastausprosentti oli 22%.

TULOKSET:

Kysymys A koski yleisesti valokuituliittymän toimivuutta. Huikeat 91 % vastanneista antoi arvosanaksi 4 tai 5 (2021: 74 %).

Kysymys B koski Kairan Kuidun myymälän, laskutuksen ja asennuspalveluiden toimintaa. Kyselyyn vastanneista 87 % antoi arvosanan 4 tai 5. (2021: 79 %).

Kysymys C koski Cinian teknisen tuen palveluita. 69 % vastanneista antoi tekniselle tuelle arvosanan 4 tai 5 (2021: 75 %). Vuonna 2021 teknisestä tuesta vastasi Netplaza Oy, joka myöhemmin myytiin valtio-omisteiselle Cinia Oy:lle.

Kysymys D koski Kairan Kuitu Oy:n kuluttajaliittymiin kuuluvaa Maxivisionin IPTV-palvelua. 71 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5 (2021: 62 %).

Asiakastyytyväisyyskysely toteutetaan jatkossakin 2 vuoden välein. Asiakkailta saatu palaute on erittäin tärkeää, sillä se auttaa kehittämään yhtiötä ja sen palveluita eteenpäin.

Maaliskuun palkinnon voittaja

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan 10-vuotisjuhlavuoden kunniaksi palkintoja 10 kuukauden ajan ja maaliskuun palkinnon voitti Olavi Ervasti – paljon onnea!

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Kairan kuitu facebookissa

Kairan Kuitu Logo Suomen Seutuverkot jäsen Lounea palvelinkumppani Yhteistyökumppani Pudas-kone Yhteistyökumppani Sähkö-Matic Yhteistyökumppani Sähkö-Artpe Yhteistyökumppani Maaseuturahasto Yhteistyökumppani ELY Keskus