Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!

Hyvä asiakkaat – kiitos palautteesta!

8.2.2021


Kairan Kuitu Oy:n ensimmäinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin tammi-helmikuun vaihteessa 2021. Kysymyksiä oli neljästä eri aiheesta ja kyselyt lähetettiin asiakkaille tekstiviestillä. Vakiomuotoisen arvosanan antamisen lisäksi asiakkailta pyydettiin kirjallista palautetta sähköpostitse.

Kyselyyn vastasi 22 % asiakkaista. Näin ensimmäiseksi kyselyksi vastausten määrä on todella hyvä, sillä vastausmäärä vastaavissa kyselyissä on yleensä 20-30 %.

TULOKSET:

  • Kuituliittymän toimivuus – 3,95 / 5

74 % vastanneista antoi arvosanaksi 4 tai 5.

  • Kairan Kuidun myymälä, laskutus ja asennuspalvelut – 4,07 / 5

79 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5.

28 % vastanneista ei ollut koskaan käyttänyt Kairan Kuidun myymälä- tai asennuspalveluja.

  • Netplazan tekninen tuki – 4,01 / 5

75 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5.

49 % kyselyyn vastanneista ei ollut koskaan soittanut tekniseen tukeen.

  • Maxivisionin IPTV-palvelu – 3,68 / 5

62 % vastanneista antoi arvosanan 4 tai 5.

50 %:lla vastanneista ei ole IPTV-palvelu käytössä laisinkaan.

Vapaamuotoista palautetta saatiin 3 kappaletta. Yhdessä tiedusteltiin mahdollisuutta saada uusi tuote Kairan Kuidun valikoimaan, yhdessä tiedusteltiin uutta päätelaitetta ja yhden palautteen osalta päädyttiin tarkistamaan kuituyhteyden toimivuus.

Asiakastyytyväisyyskysely tullaan jatkossa toteuttamaan vuosittain. Kairan Kuitu Oy:n palveluja halutaan kehittää entistä paremmin asiakkaiden tarpeita vastaaviksi.

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Kairan Kuitu Oy

Tuula, Juha & Marianne

Kairan kuitu facebookissa

Kairan Kuitu Logo Suomen Seutuverkot jäsen Lounea palvelinkumppani Yhteistyökumppani Pudas-kone Yhteistyökumppani Sähkö-Matic Yhteistyökumppani Sähkö-Artpe Yhteistyökumppani Maaseuturahasto Yhteistyökumppani ELY Keskus