Tiedote Jurmu-Parviainen-Loukusa alueen asiakkaille – yhteyksiä kytketään käyttöön!

21.7.2021

Uuden laitetilan kytkennät ovat edenneet suunnitellusti ja liittymiä kytketään jo käyttöön. Huolehdittehan siis, että päätelaitteessa on virta päällä! Näin voimme varmistaa teknisen tuen kautta, että liittymät alkavat toimia normaalisti. Mikäli yhteys ei ole palautunut perjantaihin 23.7. klo 10 mennessä, niin olethan yhteydessä tekniseen tukeen p. 09-6829 6010.

Todennäköisesti ukkosmyrskyjen myötä osalla asiakkaista on myös päätelaite lakannut toimimasta. Päätelaitteiden toimituksissa on valitettavasti suuria haasteita maailmanlaajuisen komponenttipulan vuoksi. Uusi erä on saapumassa Kairan Kuidulle lähiaikoina ja tiedotamme suoraan uutta päätelaitetta odottaville asiakkaille heti, kun päätelaitteita on jälleen saatavilla.

Kairan kuitu facebookissa